Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 157-162
- volgende resultaten

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Wat doen kinderen (8-12 jaar) online, welke kansen benutten ze, en met welke uitdagingen worstelen ze? Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

Een verkenning van Voion laat zien dat AI kansen biedt en zorgen oproept bij werkenden in het voortgezet onderwijs.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 157-162
- volgende resultaten