Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-11
- volgende resultaten

Publicatie van Npuls over de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) op kansengelijkheid in het vervolgonderwijs.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

In dit overzichtsartikel van Kennisnet lees je over de impact van digitalisering op kansengelijkheid in het onderwijs en de aandachtspunten daarbij.

Amerikaans onderzoek over hoe AI-technologieën − die de potentie hebben onderwijskansen te verbeteren − ook kunnen bijdragen aan discriminatie.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke rol kan ict spelen bij het creëren van kansengelijkheid? De denkplaat ‘Kansengelijkheid en digitalisering’ geeft scholen handvatten hiervoor.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-11
- volgende resultaten