Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 43-45
- volgende resultaten

Wat kunnen scholen al met de conceptkerndoelen doen? Mariken Langbroek, directeur van De Nieuwe School in Noordwijkerhout, deelt haar inzichten.

Hoe OBS Den Bongerd de conceptkerndoelen digitale geletterdheid in de praktijk testte en welke inzichten dat opleverde voor het onderwijs.

Met deze routekaart krijgen onderwijsprofessionals praktische handvatten om Computational Thinking (CT) in het onderwijs te integreren.

Hoe geef je digitale geletterdheid een structurele plek in het onderwijs? In deze podcastaflevering van de Inspectie delen experts hun inzichten.

Hoe stimuleer je de interactie bij digitaal werken in de les op het mbo? In deze publicatie van de Kennisrotonde vind je het antwoord.

Hoe zet je generatieve AI zoals ChatGPT en Copilot effectief in binnen het onderwijs? Deze handreiking biedt inzichten en handvatten voor het mbo.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 43-45
- volgende resultaten