Overzichtspagina
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 52
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 49-52
- volgende resultaten

In dit wetenschapscollege vertellen Esther Rozendaal en Karim Amghar over digitale weerbaarheid en kansengelijkheid.

In dit wetenschapscollege vertellen Alexander Smit en Oscar Lepoeter over gelijke toegang en deelname in het onderwijs.

Publicatie van Npuls over de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) op kansengelijkheid in het vervolgonderwijs.

Hoe ga je als school aan de slag met de definitieve conceptkerndoelen? Dit artikel biedt handvatten om je onderwijs nu al vorm te geven.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 49-52
- volgende resultaten