Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 49-52
- volgende resultaten

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

In dit wetenschapscollege vertellen Anneke Smits en Martin Lips over de rol van taal en lezen als fundament van digitale geletterdheid.

Wat betekent de groeiende invloed van techbedrijven en educatieve uitgeverijen voor het onderwijs? Ontdek het in dit programma van Pakhuis de Zwijger.

Wat kunnen scholen al met de conceptkerndoelen doen? Mariken Langbroek, directeur van De Nieuwe School in Noordwijkerhout, deelt haar inzichten.

Hoe OBS Den Bongerd de conceptkerndoelen digitale geletterdheid in de praktijk testte en welke inzichten dat opleverde voor het onderwijs.

Met deze routekaart krijgen onderwijsprofessionals praktische handvatten om Computational Thinking (CT) in het onderwijs te integreren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 49-52
- volgende resultaten