Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 43-47
- volgende resultaten

Draagt een digitaal woordenboek samenstellen bij aan digitale vaardigheden of woordenschatwerving? Kennisrotonde geeft antwoord op deze vraag.

Hoe zorg je ervoor dat leerlingen en studenten zelf kritische vragen leren stellen over de digitale wereld?

Welke invloed heeft artificial intelligence (AI) op het werkveld van mbo’ers? Deze rapportage geeft een overzicht voor zes sectoren.

Omdat leerlingen veel tijd online doorbrengen, is het verstandig met hen te praten over wat ze daar meemaken.

In dit inspirerende verhaal vertellen twee basisschooldirecteuren hoe zij digitale geletterdheid op de kaart zetten. Met gouden tips voor andere scholen.

Is een nulmeting digitale geletterdheid een goed idee? Ontdek hoe deze inzicht biedt in de vaardigheden van leraren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 43-47
- volgende resultaten