Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-32
- volgende resultaten
Op het Novo College in Maastricht ontwikkelde een docent een leerlijn digitale geletterdheid voor meertalige leerlingen.
Het leertraject Regie op digitalisering helpt scholen in het primair en voortgezet onderwijs bij vraagstukken over digitalisering en AI.
Stichting BOOR biedt hulpmiddelen en handvatten om de digitale vaardigheden van leraren op haar scholen te verbeteren.
Hoe staat het ervoor met AI in het onderwijs? Deze publicatie van NOLAI brengt je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwste producten.
Thuiszittende leerlingen, nieuwkomers of leerlingen met een beperking krijgen afstandsonderwijs. Hoe organiseer je dat het beste?
Hoe ontwikkel je een visie op digitale geletterdheid? Docent Jesse van Dorst onderzocht het en verwerkte zijn bevindingen in een stappenplan.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-32
- volgende resultaten