Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-51
- volgende resultaten

Artikel en video van de NOS waarin docenten uit het voortgezet onderwijs vertellen over kunstmatige intelligentie in de les.

Hoogleraar Felienne Hermans zet programmeren op de kaart als eindexamenvak in het voortgezet onderwijs. Op Leraar24 vertelt ze er meer over.

Dit artikel van Leraar24 laat zien hoe de basisscholen van SPO Venray vakoverstijgend werken aan digitale geletterdheid.

In dit artikel van Kennisnet lees je hoe AI het leven van leerlingen met een visuele beperking kan verrijken. Zo draagt het bij aan digitale inclusie.

Verhalen uit de onderwijspraktijk staan centraal in dit handboek over digitale geletterdheid, met veel praktische toepassingen voor het po en vo.

Digitale inclusie betekent dat elke leerling volledig kan deelnemen aan de digitale wereld. Dit Kennisnet-artikel bevat 5 voorwaarden om dat te bereiken.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-51
- volgende resultaten