Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-21
- volgende resultaten

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.

Het rapport ‘Online vaardig begint offline’ laat zien hoe belangrijk gesprekken met ouders en school zijn voor de digitale vaardigheidsontwikkeling.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Onderzoekers bekeken hoe de beschikbaarheid en het gebruik van ICT, en de houding tegenover ICT, samenhangen met digitale leesvaardigheid.

Onderzoek naar de effectiviteit van video-instructies voor het aanleren van softwarevaardigheden bij leerlingen. Wat werkt en wat weten we nog niet?
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-21
- volgende resultaten