Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 25-30
- volgende resultaten

UNICEF-essay van Esther Rozendaal en Chiara de Jong waarin ze het belang van participatie van kinderen benadrukken rond digitale weerbaarheid.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Wat doen kinderen (8-12 jaar) online, welke kansen benutten ze, en met welke uitdagingen worstelen ze? Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 25-30
- volgende resultaten