Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 31-35
- volgende resultaten

Onderzoek in het vo laat zien hoe leerlingen de betrouwbaarheid van historische- en internetbronnen beoordelen.

Onderzoek laat zien hoe inzichten uit de ontwikkelingspsychologie kunnen bijdragen aan de digitale weerbaarheid van jongeren tegen misinformatie.

Hoe sluit digitale geletterdheid aan bij vakken als geschiedenis? In dit wetenschapscollege staat de verbinding tussen onderzoek en praktijk centraal

Kennisnet onderzocht in de Monitor Digitalisering Onderwijs 2025 hoe beleid rond digitale geletterdheid zich verhoudt tot de praktijk.

In dit wetenschapscollege bespreken Haroon Sheikh en Bas Hummel digitale geletterdheid met focus op AI.

UNICEF-essay van Esther Rozendaal en Chiara de Jong waarin ze het belang van participatie van kinderen benadrukken rond digitale weerbaarheid.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 31-35
- volgende resultaten