Overzichtspagina
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 35
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 31-35
- volgende resultaten

In dit wetenschapscollege vertellen Esther Rozendaal en Karim Amghar over digitale weerbaarheid en kansengelijkheid.

In dit wetenschapscollege vertellen Alexander Smit en Oscar Lepoeter over gelijke toegang en deelname in het onderwijs.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 31-35
- volgende resultaten