Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- volgende resultaten

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?

De Kinderombudsman deed onderzoek naar het offline en online leven van kinderen en jongeren.

Esther Rozendaal onderzoekt hoe jongeren digitaal weerbaar kunnen worden. Ze pleit ervoor leerlingen actief te betrekken bij mediawijsheid-educatie.

Het internationale ICILS-onderzoek meet de digitale geletterdheid van leerlingen in de tweede klas van het vo.

Het gebruik van technologie zorgt voor kansenongelijkheid. Dit praktijkgerichte onderzoek biedt handreikingen voor mbo-docenten om dit aan te pakken.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- volgende resultaten