Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 55-60
- volgende resultaten

In reactie op het boek ‘Generatie Angststoornis’ pleiten Trimbos en onderzoekers voor een genuanceerd beeld over sociale media en jongerenwelzijn.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Wat betekent de groeiende invloed van techbedrijven en educatieve uitgeverijen voor het onderwijs? Ontdek het in dit programma van Pakhuis de Zwijger.

Webinar voor schoolleiders over digitaal veilig onderwijs. Met praktijkvoorbeelden en tips.

Dit artikel van NRO geeft inzicht in wat digitale informatievaardigheden precies inhouden en hoe je er effectief les in geeft.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 55-60
- volgende resultaten