Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-76
- volgende resultaten

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

In reactie op het boek ‘Generatie Angststoornis’ pleiten Trimbos en onderzoekers voor een genuanceerd beeld over sociale media en jongerenwelzijn.

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-76
- volgende resultaten