Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-78
- volgende resultaten

Publicatie van Npuls over de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) op kansengelijkheid in het vervolgonderwijs.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

In reactie op het boek ‘Generatie Angststoornis’ pleiten Trimbos en onderzoekers voor een genuanceerd beeld over sociale media en jongerenwelzijn.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-78
- volgende resultaten