Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73
- volgende resultaten

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Lesaanbod van het Practoraat Mediawijsheid voor mbo-docenten. Lessen over onder andere AI, privacy, desinformatie en online gedrag.

Wat betekent de groeiende invloed van techbedrijven en educatieve uitgeverijen voor het onderwijs? Ontdek het in dit programma van Pakhuis de Zwijger.

Onderzoek naar de effectiviteit van video-instructies voor het aanleren van softwarevaardigheden bij leerlingen. Wat werkt en wat weten we nog niet?
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73
- volgende resultaten