Overzichtspagina
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 79
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 79
- volgende resultaten

In dit wetenschapscollege bespreken Haroon Sheikh en Bas Hummel digitale geletterdheid met focus op AI.

UNICEF-essay van Esther Rozendaal en Chiara de Jong waarin ze het belang van participatie van kinderen benadrukken rond digitale weerbaarheid.

In dit wetenschapscollege vertellen Esther Rozendaal en Karim Amghar over digitale weerbaarheid en kansengelijkheid.

In dit wetenschapscollege vertellen Alexander Smit en Oscar Lepoeter over gelijke toegang en deelname in het onderwijs.

Publicatie van Npuls over de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) op kansengelijkheid in het vervolgonderwijs.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 79
- volgende resultaten