Overzichtspagina
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 116
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-116
- volgende resultaten

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

Een verkenning van Voion laat zien dat AI kansen biedt en zorgen oproept bij werkenden in het voortgezet onderwijs.

Kennisnet ontwikkelde samen met de PO-Raad, de VO-raad en OCW een toolkit om op school afspraken te maken over generatieve AI.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-116
- volgende resultaten