Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten

UNICEF-essay van Esther Rozendaal en Chiara de Jong waarin ze het belang van participatie van kinderen benadrukken rond digitale weerbaarheid.

Website met lessen over mediawijsheid die leerlingen zelfstandig kunnen volgen. Op de website leren leerlingen omgaan met internet en sociale media.

Met deze interactieve video’s en lesmaterialen kun je met leerlingen in gesprek over kwetsend online gedrag, zoals haatberichten, sexting en pesten.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

Informatie en tools om een kritische en bewuste houding ten opzichte van digitale technologie te ontwikkelen bij jezelf en je leerlingen.

Digitale geletterdheid krijgt voor het eerst wettelijk vastgelegde kerndoelen. Ontdek wat dit betekent en hoe de implementatie eruit ziet.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten