Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 127-129
- volgende resultaten

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Onderzoekers bekeken hoe de beschikbaarheid en het gebruik van ICT, en de houding tegenover ICT, samenhangen met digitale leesvaardigheid.

Lesaanbod van het Practoraat Mediawijsheid voor mbo-docenten. Lessen over onder andere AI, privacy, desinformatie en online gedrag.

Vier themapagina’s op onderwijskennis.nl geven leraren en schoolleiders handvatten om digitale geletterdheid duurzaam te verankeren in het onderwijs.

Onderzoek naar de effectiviteit van video-instructies voor het aanleren van softwarevaardigheden bij leerlingen. Wat werkt en wat weten we nog niet?

Filosofische verhalen en luistermateriaal waarmee leerlingen in het po kritisch leren nadenken over nepnieuws, waarheid en manipulatie.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 127-129
- volgende resultaten