Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 133-136
- volgende resultaten

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Onderzoekers bekeken hoe de beschikbaarheid en het gebruik van ICT, en de houding tegenover ICT, samenhangen met digitale leesvaardigheid.

Lesaanbod van het Practoraat Mediawijsheid voor mbo-docenten. Lessen over onder andere AI, privacy, desinformatie en online gedrag.

Vier themapagina’s op onderwijskennis.nl geven leraren en schoolleiders handvatten om digitale geletterdheid duurzaam te verankeren in het onderwijs.

Onderzoek naar de effectiviteit van video-instructies voor het aanleren van softwarevaardigheden bij leerlingen. Wat werkt en wat weten we nog niet?
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 133-136
- volgende resultaten