Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19
- volgende resultaten
In dit opiniestuk bespreekt Anneke Smits hoe je digitale geletterdheid invoert in het curriculum. Met tips en handvatten om aan de slag te gaan.
Een poster die de conceptkerndoelen digitale geletterdheid van SLO samenvat. Deze vertaling maakt de doelen praktisch en inzichtelijk.
De lesideeën van App Noot Muis verbinden digitale geletterdheid aan taalonderwijs, met een focus op praktische ict-basisvaardigheden.
Smartphones op school zijn alleen welkom voor educatieve doelen. Deze handreiking helpt scholen bij het opstellen van een helder smartphonebeleid.
Wat betekent AI voor het onderwijs en de dagelijkse lespraktijk? In deze podcast praten Rob Neutelings van Curio en NOLAI-directeur Inge Molenaar hierover.
Het DIGCOM-onderzoek brengt in kaart hoe het gesteld is met de digitale vaardigheden en kennis van Nederlanders van tien jaar en ouder.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19
- volgende resultaten