Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-78
- volgende resultaten

UNICEF-essay van Esther Rozendaal en Chiara de Jong waarin ze het belang van participatie van kinderen benadrukken rond digitale weerbaarheid.

In dit wetenschapscollege van het Expertisepunt vertellen Esther Rozendaal en Karim Amghar over digitale weerbaarheid en kansengelijkheid.

In dit wetenschapscollege vertellen Alexander Smit en Oscar Lepoeter over gelijke toegang en deelname in het onderwijs.

Publicatie van Npuls over de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) op kansengelijkheid in het vervolgonderwijs.

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

Informatie en tools om een kritische en bewuste houding ten opzichte van digitale technologie te ontwikkelen bij jezelf en je leerlingen.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-78
- volgende resultaten