Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 55-59
- volgende resultaten

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Wat betekent de groeiende invloed van techbedrijven en educatieve uitgeverijen voor het onderwijs? Ontdek het in dit programma van Pakhuis de Zwijger.

Webinar voor schoolleiders over digitaal veilig onderwijs. Met praktijkvoorbeelden en tips.

Dit artikel van NRO geeft inzicht in wat digitale informatievaardigheden precies inhouden en hoe je er effectief les in geeft.

Dit onderzoek van de KU Leuven, verkent de impact van kunstmatige intelligentie op onderwijs en training.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 55-59
- volgende resultaten