Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 49-50
- volgende resultaten
Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.
Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?
Welke rol kan ict spelen bij het creëren van kansengelijkheid? De denkplaat ‘Kansengelijkheid en digitalisering’ geeft scholen handvatten hiervoor.
Hoe ga je op sociale media met elkaar om? In dit artikel deelt expert Remco Pijpers vijf reflectievragen die bezinning stimuleren.
Op deze pagina vind je informatie voor ict- en informatievaardigheden en mediawijsheid voor kinderen en jongeren met een visuele beperking.
Hoe je leerlingen helpt zich te ontwikkelen tot mediawijze en kritisch denkende burgers? Lees dan dit praktische overzichtsartikel vol handige links.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 49-50
- volgende resultaten