Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 61-64
- volgende resultaten

Met deze routekaart krijgen onderwijsprofessionals praktische handvatten om Computational Thinking (CT) in het onderwijs te integreren.

Hoe zorg je ervoor dat leerlingen en studenten zelf kritische vragen leren stellen over de digitale wereld?

Een handboek over het gebruik van AI in toegankelijke taal en met een filosofische inslag.

In deze cursus leer je hoe je digitale geletterdheid in het curriculum van je school opneemt. Na afloop heb je een concreet plan van aanpak hiervoor.

Met deze informatie en lesmaterialen van Rutgers en Soa Aids Nederland kun je thema’s als grooming en sexting bespreekbaar maken in de klas.

Krijg inzicht in ict-gebruik en vaardigheden van leraren met de monitor Leren en lesgeven met ict. Gebruik de resultaten voor verbetering.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 61-64
- volgende resultaten