Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-50
- volgende resultaten
Smartphones op school zijn alleen welkom voor educatieve doelen. Deze handreiking helpt scholen bij het opstellen van een helder smartphonebeleid.
Wat betekent AI voor het onderwijs en de dagelijkse lespraktijk? In deze podcast praten Rob Neutelings van Curio en NOLAI-directeur Inge Molenaar hierover.
Het DIGCOM-onderzoek brengt in kaart hoe het gesteld is met de digitale vaardigheden en kennis van Nederlanders van tien jaar en ouder.
Stichting BOOR biedt hulpmiddelen en handvatten om de digitale vaardigheden van leraren op haar scholen te verbeteren.
Hoe staat het ervoor met AI in het onderwijs? Deze publicatie van NOLAI brengt je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwste producten.
Hoe beschermen we de rechten van kinderen in een wereld die steeds digitaler wordt? In deze essaybundel buigen acht experts zich over deze vraag.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-50
- volgende resultaten