Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- resultaten 55-59
- volgende resultaten

Een poster die de conceptkerndoelen digitale geletterdheid van SLO samenvat. Deze vertaling maakt de doelen praktisch en inzichtelijk.

De lesideeën van App Noot Muis verbinden digitale geletterdheid aan taalonderwijs, met een focus op praktische ict-basisvaardigheden.

Smartphones op school zijn alleen welkom voor educatieve doelen. Deze handreiking helpt scholen bij het opstellen van een helder smartphonebeleid.

Wat betekent AI voor het onderwijs en de dagelijkse lespraktijk? In deze podcast praten Rob Neutelings van Curio en NOLAI-directeur Inge Molenaar hierover.

Het DIGCOM-onderzoek brengt in kaart hoe het gesteld is met de digitale vaardigheden en kennis van Nederlanders van tien jaar en ouder.

Stichting BOOR biedt hulpmiddelen en handvatten om de digitale vaardigheden van leraren op haar scholen te verbeteren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- resultaten 55-59
- volgende resultaten