Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-74
- volgende resultaten

In reactie op het boek ‘Generatie Angststoornis’ pleiten Trimbos en onderzoekers voor een genuanceerd beeld over sociale media en jongerenwelzijn.

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Lesaanbod van het Practoraat Mediawijsheid voor mbo-docenten. Lessen over onder andere AI, privacy, desinformatie en online gedrag.

Wat betekent de groeiende invloed van techbedrijven en educatieve uitgeverijen voor het onderwijs? Ontdek het in dit programma van Pakhuis de Zwijger.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 73-74
- volgende resultaten