Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 73-77
- volgende resultaten

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

In reactie op het boek ‘Generatie Angststoornis’ pleiten Trimbos en onderzoekers voor een genuanceerd beeld over sociale media en jongerenwelzijn.

In dit wetenschapscollege vertellen Anneke Smits en Martin Lips over de rol van taal en lezen als fundament van digitale geletterdheid.

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 73-77
- volgende resultaten