Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

Digitale geletterdheid krijgt voor het eerst wettelijk vastgelegde kerndoelen. Ontdek wat dit betekent en hoe de implementatie eruit ziet.

Hoe ga je als school aan de slag met de definitieve conceptkerndoelen? Dit artikel biedt handvatten om je onderwijs nu al vorm te geven.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Wat doen kinderen (8-12 jaar) online, welke kansen benutten ze, en met welke uitdagingen worstelen ze? Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten