Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten

Hoe integreer je Computational Thinking in het curriculum van po en vo? Dit ontwerponderzoek levert concrete leeractiviteiten en ontwerpprincipes op.

Onderzoek van de Kinderombudsman laat zien dat kinderen en jongeren hun offline leven vaak positiever ervaren dan hun online leven.

Het rapport ‘Online vaardig begint offline’ laat zien hoe belangrijk gesprekken met ouders en school zijn voor de digitale vaardigheidsontwikkeling.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Dit rapport van het Centrum voor Digitale Inclusie (U-Twente) biedt een onderzoeks- en beleidsagenda rond digitale vaardigheden en inclusie.

Vier themapagina’s op onderwijskennis.nl geven leraren en schoolleiders handvatten om digitale geletterdheid duurzaam te verankeren in het onderwijs.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- resultaten 19-24
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten