Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-118
- volgende resultaten

UNICEF-essay van Alexander van Deursen, professor Digitale Ongelijkheid), over digitale inclusie als fundamenteel recht voor kinderen.

Digitale geletterdheid krijgt voor het eerst wettelijk vastgelegde kerndoelen. Ontdek wat dit betekent en hoe de implementatie eruit ziet.

Hoe ga je als school aan de slag met de definitieve conceptkerndoelen? Dit artikel biedt handvatten om je onderwijs nu al vorm te geven.

Met de fragmentenlijsten en mediaworkshops van Beeld & Geluid kun je leerlingen gericht laten werken met de conceptkerndoelen.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- ...
- resultaten 115-118
- volgende resultaten