Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten

Hoe ga je als school aan de slag met de definitieve conceptkerndoelen? Dit artikel biedt handvatten om je onderwijs nu al vorm te geven.

Met de fragmentenlijsten en mediaworkshops van Beeld & Geluid kun je leerlingen gericht laten werken met de conceptkerndoelen.

De invloed van digitale technologieën op welzijn is niet eenduidig. In dit position paper lees je hierover inzichten en aanbevelingen.

Vooronderzoek naar de noodzaak van een examenprogramma digitale geletterdheid in de bovenbouw van het vo.

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- ...
- resultaten 115-119
- volgende resultaten