Overzichtspagina
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 93
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 79-84
- resultaten 85-90
- resultaten 91-93
- volgende resultaten

Deze studie geeft een overzicht van de kenmerken die de ontwikkeling van digitale geletterdheid van leerlingen bevorderen of belemmeren.

Zodra er definitieve kerndoelen zijn zal de Inspectie van het Onderwijs toezicht gaan houden op digitale geletterdheid.

Deze handreiking biedt scholen hulp bij het opstellen van een strategie over artificiële intelligentie (AI) in het onderwijs.

De conceptkerndoelen geven richting aan hoe je digitale geletterdheid in je onderwijs kunt opnemen en inrichten.

Dit dossier gaat over de kansen en risico's van digitaal leren, maar ook over adaptief leren, privacy en informatievaardigheden.

Welke invloed hebben digitale middelen op de kwaliteit van lezen? Over die vraag gaat dit proefschrift.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 79-84
- resultaten 85-90
- resultaten 91-93
- volgende resultaten