Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-35
- volgende resultaten
Deze studie geeft een overzicht van de kenmerken die de ontwikkeling van digitale geletterdheid van leerlingen bevorderen of belemmeren.
Zodra er definitieve kerndoelen zijn zal de Inspectie van het Onderwijs toezicht gaan houden op digitale geletterdheid.
Deze handreiking biedt scholen hulp bij het opstellen van een strategie over artificiële intelligentie (AI) in het onderwijs.
De conceptkerndoelen geven richting aan hoe je digitale geletterdheid in je onderwijs kunt opnemen en inrichten.
Dit dossier gaat over de kansen en risico's van digitaal leren, maar ook over adaptief leren, privacy en informatievaardigheden.
Een brochure met acht praktische opdrachten om als team te te werken aan een visie en plan van aanpak voor digitale geletterdheid.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-35
- volgende resultaten