Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- ...
- resultaten 103-107
- volgende resultaten

SLO ontwikkelde het visiespel digitale geletterdheid, dat scholen helpt bij het vormen van een gezamenlijke visie op digitale geletterdheid.

Wil je het gesprek aangaan over de kwaliteit en het verbeteren van het onderwijs in digitale geletterdheid? De reflectiewijzer bevat vragen en biedt hulp.

Een video van de workshop Digitale geletterdheid en informatievaardigheden van de Hogeschool Utrecht over effectieve didactische onderwerpprincipes.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke rol kan ict spelen bij het creëren van kansengelijkheid? De denkplaat ‘Kansengelijkheid en digitalisering’ geeft scholen handvatten hiervoor.

Hoe ga je op sociale media met elkaar om? In dit artikel deelt expert Remco Pijpers vijf reflectievragen die bezinning stimuleren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- ...
- resultaten 103-107
- volgende resultaten