Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 55-60
- resultaten 61-66
- resultaten 67-72
- ...
- resultaten 139-142
- volgende resultaten

SLO ontwikkelde het visiespel digitale geletterdheid, dat scholen helpt bij het vormen van een gezamenlijke visie op digitale geletterdheid.

Wil je het gesprek aangaan over de kwaliteit en het verbeteren van het onderwijs in digitale geletterdheid? De reflectiewijzer bevat vragen en biedt hulp.

Informatie over mediagebruik bij kinderen met een licht verstandelijke beperking (lvb). Zowel de positieve als negatieve effecten ervan komen aan bod.

Hoe maak je leerlingen in het gespecialiseerd onderwijs digitaal vaardig? 16 leraren vertellen hoe zij sociale media inzetten.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 55-60
- resultaten 61-66
- resultaten 67-72
- ...
- resultaten 139-142
- volgende resultaten