Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 67-72
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten

Wil je het gesprek aangaan over de kwaliteit en het verbeteren van het onderwijs in digitale geletterdheid? De reflectiewijzer bevat vragen en biedt hulp.

Informatie over mediagebruik bij kinderen met een licht verstandelijke beperking (lvb). Zowel de positieve als negatieve effecten ervan komen aan bod.

Hoe maak je leerlingen in het gespecialiseerd onderwijs digitaal vaardig? 16 leraren vertellen hoe zij sociale media inzetten.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?

Hoe ga je op sociale media met elkaar om? In dit artikel deelt expert Remco Pijpers vijf reflectievragen die bezinning stimuleren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 67-72
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten