Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- resultaten 85-90
- ...
- resultaten 103-107
- volgende resultaten

Het DIGCOM-onderzoek brengt in kaart hoe het gesteld is met de digitale vaardigheden en kennis van Nederlanders van tien jaar en ouder.

Op het Novo College in Maastricht ontwikkelde een docent een leerlijn digitale geletterdheid voor meertalige leerlingen.

Het leertraject Regie op digitalisering helpt scholen in het primair en voortgezet onderwijs bij vraagstukken over digitalisering en AI.

Stichting BOOR biedt hulpmiddelen en handvatten om de digitale vaardigheden van leraren op haar scholen te verbeteren.

Hoe staat het ervoor met AI in het onderwijs? Deze publicatie van NOLAI brengt je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwste producten.

Informatie en tools om een kritische en bewuste houding ten opzichte van digitale technologie te ontwikkelen bij jezelf en je leerlingen.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- resultaten 85-90
- ...
- resultaten 103-107
- volgende resultaten