Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-36
- ...
- resultaten 139-142
- volgende resultaten

Hoe integreer je Computational Thinking in het curriculum van po en vo? Dit ontwerponderzoek levert concrete leeractiviteiten en ontwerpprincipes op.

Onderzoek van de Kinderombudsman laat zien dat kinderen en jongeren hun offline leven vaak positiever ervaren dan hun online leven.

Onderzoekers van de Universiteit van Zürich onderzochten welke factoren bepalen of leraren mediawijsheid onderwijzen.

Het rapport ‘Online vaardig begint offline’ laat zien hoe belangrijk gesprekken met ouders en school zijn voor de digitale vaardigheidsontwikkeling.

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Onderzoekers bekeken hoe de beschikbaarheid en het gebruik van ICT, en de houding tegenover ICT, samenhangen met digitale leesvaardigheid.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 19-24
- resultaten 25-30
- resultaten 31-36
- ...
- resultaten 139-142
- volgende resultaten