Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 25-30
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten

Het Rathenau Instituut maakte een gespreksmethode waarmee leerlingen hun eigen ervaringen met technologie kunnen onderzoeken en bespreken.

Wat doen kinderen (8-12 jaar) online, welke kansen benutten ze, en met welke uitdagingen worstelen ze? Dit onderzoek biedt waardevolle inzichten.

Kennisnet nodigt in dit artikel het onderwijsveld uit om in gesprek te gaan over de opkomst van neurotechnologie.

Een verkenning van Voion laat zien dat AI kansen biedt en zorgen oproept bij werkenden in het voortgezet onderwijs.

In dit artikel ontdek je 7 succesfactoren voor effectief leiderschap bij het invoeren van digitale geletterdheid in het po en vo.

Titellijsten met boeken over thema’s als digitale balans, mediaopvoeding en online veiligheid, waarmee je als leraar het gesprek in de klas aangaat.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 25-30
- resultaten 31-36
- resultaten 37-42
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten