Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 127-129
- volgende resultaten

Informatie over mediagebruik bij kinderen met een licht verstandelijke beperking (lvb). Zowel de positieve als negatieve effecten ervan komen aan bod.

Hoe maak je leerlingen in het gespecialiseerd onderwijs digitaal vaardig? 16 leraren vertellen hoe zij sociale media inzetten.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?

Welke rol kan ict spelen bij het creëren van kansengelijkheid? De denkplaat ‘Kansengelijkheid en digitalisering’ geeft scholen handvatten hiervoor.

Hoe ga je op sociale media met elkaar om? In dit artikel deelt expert Remco Pijpers vijf reflectievragen die bezinning stimuleren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 127-129
- volgende resultaten