Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten

GEM van UNESCO onderzoekt de rol van technologie in onderwijs wereldwijd, met aandacht voor toegankelijkheid, inclusie, kwaliteit en duurzaamheid.

Onderzoekers bekeken hoe de beschikbaarheid en het gebruik van ICT, en de houding tegenover ICT, samenhangen met digitale leesvaardigheid.

Lesaanbod van het Practoraat Mediawijsheid voor mbo-docenten. Lessen over onder andere AI, privacy, desinformatie en online gedrag.

Vier themapagina’s op onderwijskennis.nl geven leraren en schoolleiders handvatten om digitale geletterdheid duurzaam te verankeren in het onderwijs.

Filosofische verhalen en luistermateriaal waarmee leerlingen in het po kritisch leren nadenken over nepnieuws, waarheid en manipulatie.

Een thematische collectie lesmateriaal over desinformatie, geschikt voor po en vo. Met aandacht voor o.a. geschiedenis, oorlog en beeldvorming.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 145
- volgende resultaten