Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-14
- volgende resultaten

Dit onderzoek analyseert hoe open leermateriaal bijdraagt aan de implementatie van digitale geletterdheid in het primair onderwijs.

Amerikaans onderzoek over hoe AI-technologieën − die de potentie hebben onderwijskansen te verbeteren − ook kunnen bijdragen aan discriminatie.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?

De Kinderombudsman deed onderzoek naar het offline en online leven van kinderen en jongeren.

Esther Rozendaal onderzoekt hoe jongeren digitaal weerbaar kunnen worden. Ze pleit ervoor leerlingen actief te betrekken bij mediawijsheid-educatie.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-14
- volgende resultaten