Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 67-72
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- resultaten 85-86
- volgende resultaten
Deze studie geeft een overzicht van de kenmerken die de ontwikkeling van digitale geletterdheid van leerlingen bevorderen of belemmeren.
Zodra er definitieve kerndoelen zijn zal de Inspectie van het Onderwijs toezicht gaan houden op digitale geletterdheid.
De Inspectie van het Onderwijs zal - zodra de conceptkerndoelen definitief zijn - toezicht gaan houden op het onderwijs in digitale geletterdheid.
Deze handreiking biedt scholen hulp bij het opstellen van een strategie over artificiële intelligentie (AI) in het onderwijs.
De conceptkerndoelen geven richting aan hoe je digitale geletterdheid in je onderwijs kunt opnemen en inrichten.
Dit dossier gaat over de kansen en risico's van digitaal leren, maar ook over adaptief leren, privacy en informatievaardigheden.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 67-72
- resultaten 73-78
- resultaten 79-84
- resultaten 85-86
- volgende resultaten