Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 169
- volgende resultaten

Lespakket over nepnieuws, manipulatie en persvrijheid, met interactieve lessen en werkvormen om desinformatie bespreekbaar te maken in de klas.

Wat kunnen scholen al met de conceptkerndoelen doen? Mariken Langbroek, directeur van De Nieuwe School in Noordwijkerhout, deelt haar inzichten.

Hoe OBS Den Bongerd de conceptkerndoelen digitale geletterdheid in de praktijk testte en welke inzichten dat opleverde voor het onderwijs.

Dit onderzoek van de KU Leuven, verkent de impact van kunstmatige intelligentie op onderwijs en training.

In dit overzichtsartikel van Kennisnet lees je over de impact van digitalisering op kansengelijkheid in het onderwijs en de aandachtspunten daarbij.

Met deze routekaart krijgen onderwijsprofessionals praktische handvatten om Computational Thinking (CT) in het onderwijs te integreren.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 37-42
- resultaten 43-48
- resultaten 49-54
- ...
- resultaten 169
- volgende resultaten