Praktijk
Hoe vergroot je de digitale geletterdheid van je leerlingen en met wie kun je samenwerken om dat doel te bereiken? Alles over digitale geletterdheid in jouw dagelijkse lespraktijk.
Zoeken in de index
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- volgende resultaten
Artikel en video van de NOS waarin docenten uit het voortgezet onderwijs vertellen over kunstmatige intelligentie in de les.
Hoogleraar Felienne Hermans zet programmeren op de kaart als eindexamenvak in het voortgezet onderwijs. Op Leraar24 vertelt ze er meer over.
In dit artikel van Kennisnet lees je hoe AI het leven van leerlingen met een visuele beperking kan verrijken. Zo draagt het bij aan digitale inclusie.
Verhalen uit de onderwijspraktijk staan centraal in dit handboek over digitale geletterdheid, met veel praktische toepassingen voor het po en vo.
Digitale inclusie betekent dat elke leerling volledig kan deelnemen aan de digitale wereld. Dit Kennisnet-artikel bevat 5 voorwaarden om dat te bereiken.
- resultaten 1-6
- resultaten 7-12
- resultaten 13-18
- volgende resultaten