Zoeken - zoekresultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-5
- ...
- resultaten 26-30
- resultaten 31-35
- resultaten 36-40
- ...
- resultaten 56-57
- volgende resultaten
Blog door Remco Pijpers, strategisch adviseur digitale geletterdheid bij Kennisnet.
Het leertraject Regie op digitalisering helpt scholen in het primair en voortgezet onderwijs bij vraagstukken over digitalisering en AI.
Hoe staat het ervoor met AI in het onderwijs? Deze publicatie van NOLAI brengt je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwste producten.
Digitale geletterdheid evolueert door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) en andere technologieën. Nieuwe vaardigheden worden belangrijk, zoals het begrijpen van algoritmes, data-analyse, en het beoordelen van door AI gegenereerde informatie. Kritisch denken over de ethische implicaties van technologie en bewust omgaan met automatisering zijn ook cruciale aspecten. Lees meer bij OECD (The Organisation for Economic Co-operation and Development).
Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.
- vorige resultaten
- resultaten 1-5
- ...
- resultaten 26-30
- resultaten 31-35
- resultaten 36-40
- ...
- resultaten 56-57
- volgende resultaten