Overzichtspagina
verfijn de resultaten
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 55-60
- resultaten 61-66
- resultaten 67-72
- ...
- resultaten 157-159
- volgende resultaten

Informatie over mediagebruik bij kinderen met een licht verstandelijke beperking (lvb). Zowel de positieve als negatieve effecten ervan komen aan bod.

Hoe maak je leerlingen in het gespecialiseerd onderwijs digitaal vaardig? 16 leraren vertellen hoe zij sociale media inzetten.

Een video van de workshop Digitale geletterdheid en informatievaardigheden van de Hogeschool Utrecht over effectieve didactische onderwerpprincipes.

Het College voor de Rechten van de Mens onderzoekt welke risico’s op discriminatie zich voordoen bij het inzetten van algoritmes in het onderwijs.

Welke middelen en instrumenten zijn nodig om leerlingen met een licht verstandelijke beperking (lvb) mediawijs te maken?

Welke rol kan ict spelen bij het creëren van kansengelijkheid? De denkplaat ‘Kansengelijkheid en digitalisering’ geeft scholen handvatten hiervoor.
- vorige resultaten
- resultaten 1-6
- ...
- resultaten 55-60
- resultaten 61-66
- resultaten 67-72
- ...
- resultaten 157-159
- volgende resultaten